RSS

Usurel cu link’ul la vale

09 Jan

Se pare ca prima mea postare pe 2011 (aolicaaa…. s’a facut deja 2011? de ce nu m’ati trezit si pe mine?) va avea un subiect mai degraba dictat decit ales. Eh… asta e! Poate e mai bine asa. Nu mai scrisesem de mult pe aici si nici nu paream foarte convins sa ies prea repede din amorteala. Da’ iata ca ma obliga Petronia sa o fac.

Ideea a plecat de la Veutzu si e, probabil de inspiratie sezoniera. Sau poate ii lipsea zapada si incerca s’o suplineasca in virtual. Pe scurt, e vorba despre un bulgare de zapada blogeristic. Sau de un blogare de zapata bulgeristic, nu stiu exact. Asa ca o sa citez din chiar autorul ideii:

“voi pune mai jos link catre mine, apoi catre urmatorul blog. Autorul acestuia preia postarea mea (care deja are linkuri spre mine si spre el) si adauga un link spre alt blogger, care la randul sau – pastrand cele trei linkuri precedente – pune link spre un altul, si tot asa. Bulgarele se va rostogoli la vale, castigand substanta cu fiecare blog pe la care trece. Daca la inceput postarile vor avea numai cateva linkuri, in curand acestea din urma se vor inmulti vertiginos, iar bulgarele va ajunge urias, tragand dupa el toti bloggerii care participa. (Sa nu lasam stricatorii de distractie sa ne descurajeze. Daca bulgarele ajunge la un suflet hain care nu-l da mai departe, poate fi redirectionat de expeditor pe alta ruta, nu-i nicio problema.)

Ciudat insa, cu cat bulgarele de zapada digitala va capata mai multa viteza la vale, cu atat blogurile inscrise vor urca mai ametitor. Asta fiind unul dintre efectele usor de prevazut si fara sa fii Nostradamus ori Hancu, insa in mod cert vor exista si altele imprevizibile. Iar acestea vor fi cele mai interesante si, datorita lor, poate chiar vom afla ceva nou despre net, blogosfera, univers sau, de ce nu, Elodia.

Asadar… Veone, regretand ca nu poate pune link spre toate blogurile care-i plac, le face cu mana Surorilor Marx.”

Circotasii ar putea comenta ca e un fel de mail d’ala de’i trimis de corporatisti pe care daca nu’l dai mai departe te da seful afara si urmeaza 7 ani de ghinion. N’au decit. Mie mi se pare mai degraba o formula interesanta de plimbare prin blogosfera romaneasca. Cu atit mai interesanta cu cit cei care o dau mai departe vor alege sa’si desemneze urmatoarea veriga dintr’un spatiu nefrecventat de anteriorii participanti. Tocmai de aceea voi alege sa’l deleg pe Vulupe ca fiind urmatorul rostogolitor de bulgare (si cu asta imi amintesc ca am o leapsa de la el).

Deci, vulpoiule, pe cai.

 
8 Comments

Posted by on January 9, 2011 in Uncategorized

 

8 responses to “Usurel cu link’ul la vale

  1. veutzu

    January 11, 2011 at 12:36 am

    Grozav: ai postat exact de ziua mea! Multumesc, Dragoane!

     
  2. BadDragon

    January 11, 2011 at 12:38 am

    Hehe! Ma bucur de coincidenta. Sa ne traiesti! Si sa dai o bere, un vin, ceva. Nu de alta, da’ merita sa ne bucuram si la o palavra directa din vreme in vreme.

     
  3. petroniamarcs

    January 11, 2011 at 3:53 am

    Dragoane, cum nu te trezi nimeni dacă io am pasat un bulgăre mare în curtea ta? Vina mea că nu eraţi acasă şi l-aţi găsit topindu-se când v-aţi întors? Nu, vina vremii în încălzire.

    La mulţi ani, Veutzu!

     
  4. BadDragon

    January 11, 2011 at 3:56 am

    No, acu’ ai si matale oleaca de dreptate. Vina e a mea ca inca nu mi’a trecut prin cap sa’mi folosesc blogul pe post de ceas desteptator. Ma apuc imediat sa fac ceva modificari la CSS sa’mi scuture patul cind apare vreun link catre mine. O singura rugaminte, nu abuza de functionalitate. Pina si dragonii au nevoie de ceva somn din vreme in vreme.

     
  5. Zvârluga

    March 9, 2011 at 8:10 pm

    (acu eşti pe wordpress?! mai stai locului, că m-ai ameţit de tot :)))

     
  6. BadDragon

    March 10, 2011 at 9:47 pm

    Hehe! Pai m’am mutat pe wordpress de o vesnicie deja. Io’te ce zice arhiva, din februarie 2008. Daca tu nu treci pe la mine sa vezi ce mai fac… io’ ce vina am?

     

Leave a Reply

 
