RSS

Mare-i gradina….!?!?!?!

30 Mar

Azi am stat toata ziua si-am rontait numere. Multe. Si mici, foarte mici, ca sa incapa cit mai multe pe monitor. Mi se sting niste flacari pe la o turbina si nu reusesc sa inteleg inca ce le-a apucat. Ma rog, ideea e ca am rontait cifre. Acu’, ca se facu de ora 2 in noapte, m-am gindit eu ca e mai bine sa ma opresc si sa o las pe miine cu rontaitul ca nu ma mai tin ochii.

Eh, si daca m-am oprit, hai sa vaz ce mai zice lumea, ce mailuri am mai primit, d-astea cotidiene. Printre altele, vad ca am o oferta de la niste neni simpatici care fac oferte multe, unele chiar interesante. Altele, credeti-ma, nu-s. Precum aia care m-a facut sa scriu postarea asta.

Oferta zice asa: “Spalare ecologica si economica fara detergent. Numai 29 RON pentru un Magic Ball sau 39 RON pentru doua Magic Ball! Cel mai eficient produs de spalat de pe piata este acum in Romania!” Hait, imi zic, hai sa vedem ce-i cu bilutele magice. Si extraterestre, ca-s verzi.

Si bag nasul in detaliile ofertei, sa ma lamuresc cum sta treaba cu magia bilutelor. Si uite ce-mi vad ochii la descrierea “tehnica” a produsului:

Magic Ball contine:

  • Bile magnetice: reduc moleculele de apa si previn depunerile de calcar pe tevi si in masina de spalat.
  • Bile alcaline: metin ionii de apa la nivelul normal de Ph
  • Bile care neutralizeaza clorul
  • Bile dezinfectante (antibiotice): inlatura mucegaiul si organismele patogene care cauzeaza alergii si iritatii ale pielii

Asaaaa… pe buneeee???? Are bile magnetice? Care reduc moleculele de apa? Da’ ce le face, fratele meu? Se string cite 3-4 in jurul unei biete H-O-H, o trag de stringurile de la bikini si-o ameninta pina se face mai mica? Pfff… si prostii aia de la CERN, cu LHCul lor, se chinuie ca idiotii cu bobinele lor gigantice… pai daca bagau niste bile d-astea…

Buuuuunnn… urmatoarele. Bile alcaline. Mentin ionii de apa la nivelul normal de Ph. Sa nu se inece in Ph? Sau cum? Si ce e ala ion de apa? H sau OH? Si ce te faci daca apa cu pricina, cam impura, are mai degraba caracter bazic? Cum mai salvezi ionii de la inec?

Acu’ cu cloru’. Bag seama ca exista niste bile care il neutralizeaza. Ma intreb cum? Fuziune la rece cu un hidrogen (ajuta si la Ph), dupa care dezintegrare beta mica, dar energica, ajunge un amarit de argon-36, gaz inert, neutru, castrat. Apa nefericita.

Ca sa nu mai vorbim despre bilele antibiotice care incep sa fuga dupa mucegai (aspargilius???) si organisme patogene, alogene si halucinogene. Si dau cu bile mai mici dupa ele. Ca blonda cu bile de naftalina dupa molii. Si cind nu le nimeresc se intreaba timpe de ce dracu’ au neutralizat cloru’ care ar fi facut treaba in locul lor. Acu’ sa va vad, bilutelor, cum asteptati o vesnicie sa se dezintegreze argonul ala 36, ca nenorocitul e stabil, nu se dezintegreaza ca sa va dea cloru’ inapoi.

Mai oameni buni, mai copii, intelegem ca vreti sa manince si gura la copiii vostri ceva, intelegem ca toata lumea are dreptul sa se creada inventator. Da’ macar mintiti si voi mai cu talent, nu mai dati copy/paste de pe la altii care s-au umplut si ei, de mult, de “recunostinta”. Macar mormaiti ceva generic si greu de analizat. Vine omu’, citeste prospectu’, cumpara de curiozitate, vede ca, in afara de un zornait nou in masina de spalat si rufe putind ceva mai tare dupa udatura, nu s-a intimplat mai nimic, le arunca si cumpara iar Dero. Da’ macar nu mai luati injuraturi ante ludice.

Si, din nou, oameni buni, mai copii, astia mai cumparatori, am si eu o rugaminte. Inainte de a cumpara ceva, aruncati o geana si pe prospect. Nu de alta, da’ asa hotie jenanta si lenesa nu merita incurajata. Inteleg sa fiu pacalit cu eleganta, da’ mi se pare inacceptabil sa fiu prostit pe fata.

Spor la cumparaturi! Si la spalat!

 
9 Comments

Posted by on March 30, 2012 in De viata

 

9 responses to “Mare-i gradina….!?!?!?!

  1. impricinatul

    March 30, 2012 at 6:37 pm

    ha, ha, ha! pai, nu-i de mirare ca la noi a fost pana si demonstratie impotriva experimentelor de la CERN! venise un chel, de la nu-s´ ce partid, care a strans niste apoteotici din astia in strada si i-a pus sa strige impotriva… “atomistilor” elvetieni! codrin il cheama pe distinsul chelios si e un om bogat, zice-se.

     
  2. impricinatul

    March 30, 2012 at 6:38 pm

    nah, am scris coment da degeaba ca a fugit!

     
  3. impricinatul

    March 30, 2012 at 6:38 pm

    pfuaaai! nu intra nimic!

     
  4. BadDragon

    March 31, 2012 at 2:38 pm

    Om bun, impricinatule, nene corn, mii de scuze. Din motive absolut bizare, mizeria asta de spam filter ti-a aruncat toate trei comentariile in galeata cu spam. Da’ le-am luat frumos de acolo, le-am clatit, le-am calcat usor, sa nu strimb semnele de punctuatie, si le-am redat publicului.

    Acu… la subiect. Din pacate la noi prind, intr-adevar, astfel de porcarii. Inca si mai din pacate, daca imi permiti barbaria, fenomenul nu e nicicum unic, nu sintem noi mai buricu’ pamintului. Ca un exemplu, magariile astea de magic balls au aparut acum multi ani si au facut ceva bani pe seama necunoscatorilor in SUA. Am gasit ca ar fi existat state din cadrul SUA unde reclamele la ele, in forma lor desantata similara cu cea inclusa de mine in postare, ar fi fost interzise inca de pe la sfirsitul anilor ’90. La fel, am gasit informatii similare si pentru Europa de Vest.

    Cit despre CERN si demonstratiile anti-atomiste… cred ca avem cea mai non-anti-stiintifica populatie din lumea cit de cit civilizata. Din pacate nu e si pro-stiintifica. Daca te uiti peste gard in vest, iti pui miinile in cap. Dar avem si noi falitii nostri, despre subiect nu se discuta mai deloc la noi, buba sta sa se inflameze. E unul dintre motivele pentru care in ultima vreme incerc sa atac mai des subiectul pe aici. Din pacate nu am suficient de multi cititiori incit sa faca vreo diferenta.

     
    • impricinatul

      March 31, 2012 at 4:18 pm

      poate ca nu face vreo diferenta sa ataci subiectul, dar macar mori pre limba ta. citesc zece, le ramane un pic de ceva in minte si… hooop! – urmeaza o acretiune. nu-mi vine decat o comparatie in context, poate din cauza ca am stat recent de vorba cu un domn priceput in conciliile ecumenice (ce paralela desantata…) – comparatia cu pricina e cu conceptia monofizita, cred, a naturii lui Gesu (na, ca sa vezi mixul religie-stiinta 🙂 ). Acolo era o zicere interesanta: componenta omeneasca a sufletului lui Gesu s-a ratacit in cea divina precum o picatura de miere (sau de otet, dupa altii) intr-o mare a duhului sfant

       
  5. Mihai Lungu

    April 2, 2012 at 12:51 pm

    Limbajul din reclamele de acest gen este adesea voit inexact, deoarece prin aceasta se îngreunează orice acţiune juridică. Legislaţia din ţările dezvoltate interzice în reclame afirmaţiile care nu pot fi dovedite. Dacă de exemplu un produs cosmetic “anticelulită” revendică faptul că înlătură “aparenţele celulitei”, consumatorul crede că preparatul înlătură “apariţia” celulitei.
    Dar, din punct de vedere juridic, afirmaţia nu este incorectă.
    Poate că presupun la reclama de mai sus prea multă subtilitate şi totul se bazează numai pe o traducere proastă…

     
  6. Marius Delaepicentru

    April 14, 2012 at 6:51 pm

    Dacă e adevărat că reduc apa, bilele magnetice sunt chiar periculoase. Apa redusă (pentru cei născuţi înainte de 1780: deflogisticată) dă hidrogen gazos. Care explodează ca la Fukushima. 🙂

     
    • BadDragon

      April 14, 2012 at 8:08 pm

      Hehe, oaspeti de vaza. Taman vorbeam despre tine acu’ citeva zile cu un prieten, te dadeam exemplu :). Iar acu’ vreo 2 saptamini incercam sa conving un altul sa vina sa-ti testeze talentele culinare (asta daca inca Hiroshima si inca restaurant, evident :D).

      Acu’ la obiect, sper ca nu la astfel de reducere se refera. Altfel… o masina de spalat, o Fukushima. Si asta fara tsunami pe post de tap ispasitor.

       
    • BadDragon

      April 14, 2012 at 8:16 pm

      Ahaaaa…. acum am vazut ca Mos Pinocchio mi-a ascultat recomandarea si te-a vizitat.

       

Leave a comment