RSS

Tristete

30 Jun

Doar de atit sintem in stare noi, specia umana?

In fata unui univers atit de fascinant si inca atit de necunoscut, dupa ce am cunoscut caldura imbratisarii unui prieten, dupa ce am privit miracolul cerului instelat intr’o noapte senina de vara, dupa ce am ascultat linistea unei paduri de munte, dupa ce am trait micile si marile miracole pe care lumea in care traim ni le’a pus in fata… doar de atit sintem in stare?

Cel care ne’a facut, daca ne’a facut cineva, trebuie ca e foarte dezamagit de noi, de orbirea noastra. Iar daca nu ne’a facut nimeni e la fel de rau. Daca inteligenta noastra a fost doar un accident al evolutiei, a fost un accident inutil. Nu facem nimic cu el.

Pacat!

 
10 Comments

Posted by on June 30, 2010 in Intrebari

 

10 responses to “Tristete

  1. musiualexandru

    August 21, 2010 at 10:19 pm

    Daca n-am fi si tristi, macar din când în când, Dragoane, n-am mai nazui catre fericire. A noastra si a celor din jur. Si fara tristete, inteligenta noastra ar semana prea mult a inteligenta artificiala.

     
  2. Camil

    August 24, 2010 at 11:09 am

    suntem triști pentru că avem memorie și mereu simțim nevoia să facem comparații – am fost fericit și nu mai sunt, ieri mă simțeam mai bine decât azi etc.

     
  3. BadDragon

    August 24, 2010 at 5:49 pm

    Alecule, Camil, genul asta de tristete nu are de’a face cu starea aia sufleteasca ce emana din diferenta dintre ceea ce vrei si ce ai. Nici macar nu e la antipozii fericirii. Genul asta de tristete este rezultatul unei dezamagiri, a unei constatari amare a micimii omului actual.

    Daca mi se permite, este o tristete rationala si nu una emotionala.

     
  4. Camil

    August 27, 2010 at 8:39 am

    damn, cu cele rationale mă împac bine, alea emoționale îmi sunt însă ceva mai…neplăcute🙂

     
  5. Marian Vulpe

    August 31, 2010 at 9:28 pm

    Dragoane, cin’n te supara mai nene asa de tare? Ca suna a post de zaduf, de prea plin, nu doar asa de analiza cu gheata.

     
    • BadDragon

      August 31, 2010 at 9:34 pm

      Vulpoiule, pai in primul rind iti suna mai cu naduf decit a fost scris, in parte si pentru ca oamenii se asteapta mai degraba la varsarea emotiilor in bloguri.

      In al doilea rind, au fost multe care m’au facut sa scriu dar toate pot fi strinse intr’o singura cauza primordiala, natura umana. Mai exact refuzul ei a se maturiza. Povestea e lunga, cit de baut vreo 3-4 sticle d’alea de peste patrujdegrade in timp ce e povestita.

       
      • Marian Vulpe

        August 31, 2010 at 9:38 pm

        Aha. Bun, inteleg ca la sfarsit de saptamana tre’ sa ma pregatesc de-o noapte lunga, da? Adresa o stii😛

         
  6. anaid

    September 11, 2010 at 4:32 pm

    dragoane ori iti vine a o lua la fuga ………din tara?

     
    • BadDragon

      September 11, 2010 at 4:37 pm

      Anaid, n’are nici o legatura cu plecatul din tara. Din perspectiva celor care m’au facut sa scriu postarea asta nu exista mari diferente intre Romania si restul lumii. Din pacate sintem prea prinsi in convingerea ca Romania e un loc de 2 lei ca sa mai observam ca nici restul nu stau mult mai bine atunci cind vine vorba despre lucruri importante.

       
  7. anaid

    September 11, 2010 at 4:46 pm

    nu Rromania ar fi un loc de doi lei, adica sigur n-ar fi daca n-ar fi populata. zic…… fara sa critic sau sa dau eu cu pitra.

     

Leave a Reply

 
