RSS

Funeral marches

17 Apr

Asaaaa… am primit de la Babele Marx o leapsa interesanta. Eu nu prea raspund la lepse da’ la asta nu ma pot abtine. Ca sa’mi pastrez, cit de cit, principiile, n’o s’o dau mai departe😀

Deci… 5 melodii pentru playlist’ul de la propria inmormintare:

1. Simfonia a 5a, Beethoven – in integralitate.

2. Manowar – Funeral March – poate fi urmata de Armor of Gods de pe acelasi album🙂

3. Leonard Cohen – Hallelujah, cu o prelungire in “Dance me to the end of love”, daca nu se supara audienta.

4. Metallica – For whom the bell talls, urmata, inevitabil, de “Welcome Home/Sanitarium”

5. Concertul nr. 1 pentru pian, Chaikovsky, tot integral si, neaparat, in versiunea cu Sviatoslav Richter la pian.

Cam amestecat playlist’ul, de acord. Cam cum sint si pasiunile mele muzicale😀

 
15 Comments

Posted by on April 17, 2010 in Lepse

 

15 responses to “Funeral marches

  1. clara

    April 22, 2010 at 2:01 pm

    eu vreau sa fiu incinerata si in timp ce mi se imprastie cenusa vreau sa cante cineva tot dark side of the moonu’
    cand eram mica voiam sa fie pe repeat falco out of the dark

    dar ce inmormantare lunga o sa ai

     
    • MBadragan

      April 26, 2010 at 12:33 pm

      Clara, si eu tot la incinerare ma gindesc. Si imprastiata, evident.

      Pai e lunga, da’ sa vina numai melomani😀

       
  2. Camil Stoenescu

    April 23, 2010 at 9:08 pm

    eh..ce ar mai fi mers și Lacrimosa lui Mozart. sau – și mai bine, dar nu știu cât de adecvată😀 – Death of a ladies man, tot de L. Cohen🙂

     
    • MBadragan

      April 26, 2010 at 12:35 pm

      Death of a ladies man? Neah, n’am pretentii d’astea😀 Si nici n’ar fi fair-play fata de Andreea😀

       
      • Camil Stoenescu

        April 28, 2010 at 10:19 am

        😀 eh, e totuși o melodie în care primează depresia, nu donjuanismul🙂

         
      • MBadragan

        April 28, 2010 at 10:42 am

        Eh… stii bine ca oamenii nu au rabdare sa asculte si versurile. Mai ales in momente d’astea incarcate emotional. Mai bine nu lasam loc de ambiguitati😀

         
  3. Verde Bicolor

    April 26, 2010 at 12:20 pm

    Metallica si Chaikovsky la aceeasi inmormantare ?! E ca si cum ai manca pepene cu rosii…

     
    • MBadragan

      April 26, 2010 at 12:36 pm

      Pai daca gusturile mele muzicale sint de tipul “pepene cu rosii”… Eu ce sa fac?😀

       
  4. Verde Bicolor

    April 28, 2010 at 10:16 am

    Ahaaa !

     
  5. anaid

    April 29, 2010 at 6:29 pm

    dragoane, mi-am prins urechile, solicit ajutor!😉

     
    • BadDragon

      April 29, 2010 at 6:56 pm

      Hai ca te’ai descurcat pina la urma singura.😀

       
      • anaid

        April 29, 2010 at 7:00 pm

        da Marius, nu ma vezi cum sar intr-un picior de juma de ora?!!!!!!!!!!!

         
  6. Angela

    April 29, 2010 at 6:48 pm

    Chiar că le-ai cam amestecat. Acum că tot e vorba de înmormîntări, poate te-ai gîndit şi la un epitaf?🙂

     
    • BadDragon

      April 29, 2010 at 6:57 pm

      Epitaf? Pai… de obicei asta e treaba celor care ramin, nu a celui care pleaca. Da’ ma gindesc si vin cu ceva😀

       
  7. clara

    April 30, 2010 at 11:19 am

    eu cand eram mai mica voiam sa mi se scrie pe mormant change the world or die trying
    :))
    dar ce rost are, MD, dc tot esti incinerat?😛

     

Leave a Reply

 
